2009. december 27., vasárnap

lovely-mocochang.com

Basszus, basszus, basszus, még mindig nem kapok levegőt! Nem tudom, hogy ki volt az, aki már eddig is tudta, de én csak most tudtam meg, hogy április 10-én LM.C koncert lesz a Dieselben!!! Amint olvastam, csak az tartott vissza a hangos sikítozástól, hogy éjjel egy óra van, és helyette beértem azzal, hogy egy teljes percig ugráljak magamban visítva, azután megosztottam a hírt Riu-chanommal. Majd benyomtam a Liar Liar-t, és az egész számot végigtomboltam. Örülhetnek az alattam lakók xD Most meg a meghatottságtól a sírás kerülget, amiért minket is belevettek a turnédátumok közé. Eskü, ez a legszebb karácsonyi ajándék, amit csak kaphattam.




Még 104 nap!

chu~

5 megjegyzés:

  1. Wíííííííííííííííííííííííííí~ *hanghatás xD*
    Annyira örülök nekiiiii! x3 Ide miért nem lehet smilekat tenni? >.< xD Még 104 nap, hogy bírjuk ki? :O xD Remélem ebből nem lesz MYV nagyságú felhajtás..de mindegy is, nagyon várom már! *-* Be vagyok zsongva..kész. xDx'D

    VálaszTörlés
  2. Én is remélem >.< De sok kis p*csának csak az számít, hogy japánok, és azért fognak eljönni -.-' Na de azokat majd leverjük xD

    El kell mondanom még egyszer: víííííííííííí *-* xD

    VálaszTörlés
  3. Le bizony. xD Keményen. xD Vagyis..tudod, csak lolisan. :D Nagyon elszánt lolisan. xD

    Igeeen. *-* Wíííííííííííííííííííí~ x3

    VálaszTörlés
  4. Igen, leütjük őket a napernyőnkkel xD Csak úgy elegáns lolisan xD

    VálaszTörlés