2009. december 19., szombat

Shiroi yuki ni komete...

Behavazódtunk. Tévedés volt a tegnapi bejegyzésem: a Love in Snow inkább erre az időre való, legalábbis részben. Hó van, szerelem nincs, na de nem is ez a lényeg. A hóesést voltaképpen jobban szeretem a meleg szobából nézni, a kezemben egy bögre epres teával - a kinti sétát szívem szerint meghagynám az eszkimóknak. Nem olyan vicces dolog sportcipőben csúszkálni a jeges járdán, miközben az ujjaim az ujjatlan kesztyűmben jégcsappá fagynak. Igen, tudom, vegyek normális kesztyűt, na meg csizmát, és a probléma megoldódna, csakhogy ez valahogy túl egyszerű lenne.

Ma, életemben először, szusit készítettem. Igen, én (na meg Lia, Ádám és Anita-sensei). Egész finom lett :) Szóval az idei utolsó japánóra jól sikerült, és bár jövő szombaton hiányozni fog, de kijelenthetem: jövőre, Veled, ugyanitt. ^^



Afureru omoi wo anata ni todokemashou
Shiroi yuki ni komete...
Shizuka ni furu yuki wa dareka no ai no kotoba dakara 

~~~

3 megjegyzés:

  1. Remélem, azért nem fagytál meg nagyon! >.<

    Igeeen, alig várom már! ^^ Én a mai napot kissé részletesebben írtam le. xD

    VálaszTörlés
  2. Igazából nagyon megfagytam xD Nem ért el odáig a meleg amit küldtél x'D

    A következő órára megtanuljuk az összes katakanát, ugye? :P

    VálaszTörlés