2009. december 17., csütörtök

Mai tanulság

"Valahányszor elfog a bánat a világ állása miatt, a Heathrow repülőtér utasvárójára gondolok. Kezd elterjedni az az általános vélekedés, hogy a gyűlölet és a kapzsiság világában élünk. De én nem így látom. Nekem úgy tűnik, a szeretet mindenütt jelen van. Előfordul, hogy nem különösebben méltóságteljes vagy említésre méltó, de mindig ott van: apák és fiúk, anyák és lányok, férjek és feleségek, barátnők és barátok, régi cimborák. Mikor a gépek becsapódtak az ikertornyokba, tudtommal a halál előtt álló emberek telefonhívásainak egyike sem a gyűlöletről vagy bosszúról szólt. Mind a szeretet üzenetei voltak. Az az illetlen érzésem van,hogy ha jól körülnézünk, akkor igazából szerelem vesz körül minket."


8 megjegyzés:

  1. Ez de szép! :) És azt hiszem, igaza van. *-*
    Tádáá~, az egyetlen jó kép rólam. xD

    VálaszTörlés
  2. Igen, szerintem is nagyon szép ^^ Tegnap megnéztem az Igazából szerelmet és ez a kedvenc részem benne *-*

    Amúgy meg nem igaz, hogy ez az egyetlen jó kép rólad :P

    VálaszTörlés
  3. ^^
    Jó, akkor ez az egyik legjobb kép. xD

    VálaszTörlés
  4. Kíváncsi lennék a többire is, úgyhogy küldhetnéd őket :P

    Amúgy 10 óra, nem kéne nekiállnunk tanulni? xD

    VálaszTörlés
  5. Ja, bocsi. xD Megkapod. *-* Csak előbb hadd fejezzem be azt a képet, amit épp szerkesztgetek. xD

    De, kezdjük. xD Mit is kell? Az írásbelit már hétfőn megcsináltam. Akkor a katakanákat? =D

    VálaszTörlés
  6. Várj, nekem még az írásbelit is meg kell csinálnom xD Aztán jöhetnek a katakanák >.< (mondtam már, hogy utálom őket? xD)

    VálaszTörlés
  7. Okés, majd szólj és együtt kezdjük el. xD
    (Ezzel nem vagy egyedül, de várj, amíg majd bejön a többi kanji..xD)

    VálaszTörlés
  8. http://www.freeweb.hu/jelenesek/akit_villamcsapas_ert.html üdv mindenkinek itt küldök egy tanulságos történetet olvassátok el nem mindennapi eset minden jót DAGENOMA

    VálaszTörlés