2009. december 15., kedd

たんじょうび

Hát boldog szülinapot nekem.

Reggel azzal a szent elhatározással ébredtem, hogy nem hagyom, hogy bármi elrontsa a mai napom, és igenis ki fogom élvezni minden pillanatát ennek a sokadik születésnapnak. Miután hosszas megfontolás tárgyává tettem a kérdést, arra jutottam, hogy a Rainbows tökéletes zene lesz ahhoz, hogy jól induljon a reggel. Köszi Shou, sikerült feldobnod :) Ilyen, és ehhez hasonló muzsikák közben készülődtem, és meg is lett az eredménye: hatalmas vigyorral az arcomon indultam útnak. A vonaton ülve néztem a porcukorral hintett tájat, - amire mintha egyenesen az én kedvemért tűzött volna a nap, hogy gyémánragyogásba vonja - és álmodoztam reális és kevésbé reális dolgokról. Egyszer majd elmesélem, miről - de ki fogtok nevetni a kislányos képzelgéseim miatt.

A suliban folytatódott a gyönyör - ötösre írtam a médiaszociológia vizsgát, és a kutatásmódszertan zh-m is ötös lett.

Mindezek után pedig a napom fénypontja következett: találkoztam Liával, akivel bevettük magunkat a Sütimennyországba ^^ A Sugar Shop mesés hely! Mindig úgy érzem, be kellene költöznöm; de akkor valószínűleg száztonnásra híznék, és annyi lenne minden egyéb ábrándomnak. Készítettünk művészi és kevésbé művészi képeket, pózoltunk a mosdóban, a cukrospult előtt, nyalókával és nyalóka nélkül, megörökítettük a sütiket, a jégkását, a szivecskés szívószálat... Egyszóval mindent.
Kaptam Liától egy gyönyörű gitáros fülbevalót, amit imádok! Egyébként is szuper ajándékokat kaptam: Apától például a régóta áhított Genji monogatarit.

Köszönöm ezt a napot Riu-chan, remélem sok ilyen lesz még!

Viszont mostantól beszüntettem az éveim számlálását.

5 megjegyzés:

  1. Juj, ugye tudod, hogy imádlak? :D Ha nem, akkor most elmondom megint: Imádlak! *-*
    És Riu-chan szerint még sok ilyen napnak nézünk elébe Yume-channal! *.* (L)

    VálaszTörlés
  2. Tudom, de azért jólesik hallani :P Vagyis jelen esetben olvasni xD És ugye tudod hogy én is imádlak, jobban mint ahogy azt el tudnám mondani? ^^
    És alig várom azokat a bizonyos hasonlóan szép napokat :)

    VálaszTörlés
  3. Igen, tudom. *-*
    Én is, én is! x3
    Chu ~

    VálaszTörlés
  4. Utólag is nagyon boldog szülinapot neked! :) Füled érjen bokáig :) :)

    VálaszTörlés
  5. Utólag is nagyon köszönöm :) Most vettem észre csak a kommented ^^

    VálaszTörlés