2010. január 2., szombat

Yamapi.

Oké, mostanában Yamapi-hangulat lett úrrá rajtam. Elkezdtem nézni a Nobuta wo produce-t, és totálisan belezúgtam ebbe az édes kis idiótába ^^ Kame is csodálatos a doramában, nem csoda, hogy megkapta érte a legjobb férfi főszereplő díját... (Felmerült bennem a kérdés, hogy Kaménak mennyire eshetett nehezére eljátszani egy olyan fiút, aki látszatra mindent megtesz azért, hogy mindenki szeresse, miközben utálja az egész képmutatást... Csak én ismerek a szerepben azokra a maszkokra, amiket Kame valójában is visel?) Yamapinak jól áll ez a szerep, jobban szeretem, ha bohóckodik, mint amikor olyan élettelen a tekintete néha, hogy megrémülök tőle...




Megtaláltam a listát, hogy milyen Yamapi nőideálja. Lássuk ^^

- Hordasz ruhát ~ hát... előfordul néha.
- Minden reggel és este megmosnod a fogad ~ azt hiszem, ezzel sincsen gond.
- Beszélsz japánul ~ még nem, de igyekszem xD
- Szereted az óceánt ~ igeeeen *-*
- Imádod a tüzijátékot lesni az óceán partján ~ az óceán partján bármit szívesen csinálok. Yamapival meg pláne.
- Szereted a nyarat ~ a kedvenc évszakom ^^
- Szereted a fesztiválokat ~ persze, Sziget forever xD
- Megosztod vele a kajádat a fesztiválon ~ hát ha azokat a kajákat enni akarja, vigye xD
- Jószívű vagy ~ hááát... ezt ítélje meg más.
- Szereted a napsütötte napokat ~ napelemekkel működök *-*
- Imádod a hosszú sétákat ~ no problem.
- Tudsz főzni - de nem is rosszul ^^ ~ lehet, hogy itt fogok befürödni? xD
- Tudsz rizst csinálni ~ persze, zacskós rizs be egy fazék vízbe...
- Továbbá grillezett halat is ~ meg még mi nem kéne? >.< - Természetesen elmész vele randizni ~ meggondolom :P - SZERETED !! ~ még nem... de lehet róla szó ^^ - Elmész a koncertjeire ~ hát izé... muszáj? - Szerinted nagyon fontosak a barátok ~ persze, fontosabbak is, mint a pasik ^^ - Szereted a háziállataidat ~ és ők is szeretnek engem ^^ - Szereted a gyerekeket ~ ööö... NEM! - Gondoskodsz a szüleidről ~ persze, nem hagyom, hogy unatkozzanak ^^ - Elmész vele shoppingolni ~ hát ha nekem is vásárol... xD - Segítesz neki kiválasztani a ruhákat ~ inkább én, mint a hülye stylistok >.< - Szereted a barátait ~ főleg Jint ^^ - Elmész vele egyet kocsikázni ~ ööö... szeretnék életben maradni ^^ - Alszol vele ~ csak alszunk? xD

Na szerintetek van esélyem, hogy Pi barátnője legyek? xD

Nobuta power chunyuuu~

4 megjegyzés:

  1. Igen, van esélyed! xD De..nagy sajnálatomra, nekem nincs. xD Milyen kár..de egye fene, neked adom! *.* xD (L)
    Még vannak ilyen női ideálos izék? Kíváncsi vagyok, én kinek lehetnék a barátnője. x'D:P
    De akkor most hanyagolod Jint? O.O Pedig már kezdtem megszokni.. :P

    VálaszTörlés
  2. Ohh, tudom mennyire mélyen érint ez xD
    Amúgy most csak ezt találtam meg, de ha majd lesz még, szólok :P
    És nem, Jin örök *-* xD

    VálaszTörlés
  3. Yayz for Nobuta wo Produce! =DD Akira olyan kis cuki ahogy leugrál a lépcsőn <3
    Ha esetleg Pi barátnője lennél azért majd mutass be neki engem is, hátha egyszer szakítotok :D:D
    Kon~! ^^

    VálaszTörlés
  4. Annyira megimádtam (ez micsoda szó!? xD) őt ebben a doramában, nagyon édes *-*

    Hááát... de ugye nem csapod le a kezemről még mielőtt szakítanánk? Oo xD Amúgy is, ki mondta hogy valaha is szakítunk? :P

    Kon~ ('ez amúgy mit jelent?' 'nemtudom' xD)

    VálaszTörlés