2010. január 22., péntek

helyzetjelentés.

Élek.
Jelenleg ugyan nem sok kedvvel, de így van. Valahogy mindennek sikerült összejönnie, és úgy érzem, romokban az életem. Oké, biztosan csak túldramatizálom, de most nem vagyok optimista hangulatban. Majd... majd minden jó lesz egyszer.

Mindjárt kezdődik a 69 eyes koncert, és legnagyobb bánatomra nem vagyok ott... Azért egy klip tőlük:



Tegnap néztem a műkorit, és úgy örültem hogy hosszú kihagyás után mindkét kedvencem visszatért *-* Meg is szerezték az első és második helyet *büszke*
És olvastam egy csodás ficet Akaméról, szerelmes is lettem beléjük újra <3

"What you worry about will be all right..." by KAT-TUN - hát... úgy legyen.

4 megjegyzés:

  1. Valahogy majd csak megoldjuk, én mindenben támogatlak. *__*

    Sajnálom, hogy nem jött össze a 69 Eyes koncert. =/

    Én is nagyon szeretem a műkorit! ^^ Emlékszem, kiskoromban mindig néztem a nagymamámmal. (: Mióta nincs velünk, talán csak egyszer néztem.. Kár, pedig tényleg nagyon szép. *-*

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm ^^ Szeretlek <3

    Hát azt én is sajnálom, de talán majd legközelebb... Vagyis legközelebb tuti x)

    Én csak a fiúkat szoktam nézni, a többi rész annyira nem érdekel xD De amúgy nagyon régóta imádom ^^

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretlek. :D

    Hát nem tudom.. én még sosem néztem ilyen szemmel a műkorit.. xD Meg alapból nem jönnek be a műkoris fiúk.. xD

    VálaszTörlés
  4. Én sem azért szeretem őket nézni mert annyira bejönnének, hanem mert szerintem az ő versenyük a leglátványosabb ^^ És különben is, jó nézni a kedvenceimet ^^

    VálaszTörlés