2010. január 28., csütörtök

ez meg az.

Most kezd fejbevágni az, hogy összesen négy órát aludtam az éjjel, de az előbb, amikor megpróbáltam szunyálni kicsit, az istennek nem bírtam elaludni. Hát oké, akkor majd mindjárt nézek egy kis animét. Tegnap meg tegnapelőtt sikerült rekordidő alatt kivégeznem a Zero no Tsukaima első évadját, és ezzel a lendülettel szívesen nézném már a másodikat is, de az sajnos még töltődik - megjegyzem csigalassúsággal. Úgyhogy kénytelen vagyok helyette elkezdeni a Kyou Kara Maou-t. Amúgy megrendeltem ma a manga első részét, röpke másfél hónap múlva ide is ér, ha szerencsém van.
Viszont ha már vásárlásról van szó, megvettem a New Yorkerben a dalmatapulcsit! A gyengébbek kedvéért: fehér alapon fekete foltos, pomponos, szőrös gyönyörűség; Liának ugyanilyen van kékben. Szemeztem egy másik pulóverrel is, felváltva próbálgattam őket a tükör előtt, mire a tétovázásomat megelégelvén odajött egy idősebb hölgy, megbökdöste a karomat, és feltartott hüvelykujjával jelezte, hogy a dalmatapulcsi a befutó. És hát ki vagyok én, hogy ellentmondjak neki? :)
Egyébként a Zero no Tsukaima megihletett. Úgy döntöttem, a befuccsolt GazettE-projektünk helyett a SakuraConon Louise-t fogom cosplayelni. Találtam is már a neten gyönyörű rózsaszín parókát hozzá, igaz, az ára kicsit borsos, de végülis Con után akár el is adhatom majd. A ruhák meg annyira nem bonyolultak, hogy különösebb gondot jelentsenek; persze le kellene adnom vagy tíz kilót, hogy működjön a dolog, de hát ennyin igazán ne múljon. Zero Louise a kedvenc animekarakterem.



Amúgy valaki nem akar eljönni velem korizni? Ezen a télen még nem voltam, és nagyon hiányzik. Időt és helyszínt tekintve rugalmas vagyok, várom a bátor jelentkezőket ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése