2010. január 6., szerda

yukiii~

Fehér a világ. Szempilláimon megülnek az apró pelyhek, és rajtuk keresztül mindent hószínben látok. Azután, mikor elolvadnak, jéghideg könnycseppként gördülnek végig arcomon. Minden csodaszép. A metrón a szürke emberek kíváncsian néznek: furcsállják mosolyom. Majdnem elkésem a vizsgáról, de minek is siet az, aki úgysem tud semmit. Más dolgok járnak a fejemben. Meztelen tenyerembe egy marék havat veszek: jéghideg realitás. Egy történet körvonalazódik bennem, s imádkozom, a Múzsa ne hagyjon el, míg papírra nem vetem.

Egyébként létezik olyan, hogy harisnya-és-térdzokni fétis? Ha igen, mostanában csúnyán megfertőzött. Olyan gyönyörűséget vettem ma *-* Fekete kis tollas masnik díszítik ^^

~~~

4 megjegyzés:

  1. Jaj, én is nagyon örültem a havnak, egész nap olyan boldog voltam. ^^

    Hát.. nem tudom, hogy létezik-e, de az orr fétis után én már semmin sem lepődöm meg. xD Szóval biztos van. :D A zoknid meg tényleg aranyos. *.* ^^

    VálaszTörlés
  2. Bezzeg most ez a latyak már nem valami szép látvány >.< xD

    A fétisekről szólva, neked is van pár xD De igaz, nem is értem miért lepődök meg magamon xD

    A zoknim nevében köszönöm ^^

    VálaszTörlés
  3. Hát nem. >< Ha már egyszer nem tudok rendesen menni a csizmámban, az ne a latyak miatt legyen, hanem akkor már a nagy havtól. xD

    Na látod. :P Hehe..igen..az én fétiseim.. *-* ♥ xD

    どういたしまして。x3

    VálaszTörlés
  4. Én már jobban örülnék a végleges olvadásnak és a tavasznak *-*

    Kéz- és comb-fétis, ugye? xD

    VálaszTörlés