2010. március 29., hétfő

ez meg az.

Jó, hogy szünet van. Nem csinálok semmi érdemlegeset napok óta, csak olvasok (az Elfújta a szél-t ^^), doramákat nézek, koncertfelvételekre nyáladzok, néha japánozok kicsit, vagy sétálok egyet... Élvezem, hogy jó idő van. Hihetetlen, hogy másfél hete még szinte mínuszok voltak, most meg amerre nézek, mindenhol rügyeznek a fák, és a levegő tavasztól illatos. Szombaton megvolt a Mini Mini Hinamatsuri, de arról majd bővebben írok, ha meglesznek a képek ^^

Megtanultam darut hajtogatni ^^ Holnap veszek szépséges színes papírokat, és nekiállok az ezer daru projektnek :) Csak egy dolog van, amit mindennél jobban szeretnék... Nem lesz nehéz eldönteni, hogy mit kívánjak.

Találtam valamit Jinről, ami felkeltette az érdeklődésemet. "Nőideálja: Kicsit husi, de nőies alkatú lány, aki nem hivalkodó és nem játssza meg magát, legyenek szép ajkai és ne öltözködjön botrányosan." Mennyire férek én bele ebbe? xD

Mostanában rákattantam a Kanjanitól az Osaka Rainy Blues-ra.~ :3


Amúgy a múlt hét egyik legnagyobb öröme és meglepetése az volt, hogy kiderültek a Sziget első fellépői, és közöttük van a Muse is! Nagyon szeretem Mattéket, a 2007-es koncertjük hatalmas élmény volt, és a mostanit is alig várom! Ők és a 69eyes már most garantálják, hogy ott leszek :)

Végezetül: olvassatok Insomniát, van fent pár jó fic, közöttük már az enyém is ^^  *egó* Aki kitalálja, hogy melyik az enyém, kap egy virtuális puszit ^^

Insomnia - KATT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése