2010. március 11., csütörtök

lőjetek le.

Ez a nap eddig úgy szar, ahogy van. A hajnali ötkor kelés még hagyján, bár lázas voltam, és erősen elgondolkoztatott, hogy menjek-e egyáltalán suliba, végül a lelkiismeretem győzött. De valamiért egész reggel olyan sírhatnékom volt, hogy szörnyű. Egy pillanatra ugyan felvillant a remény - nem gondoltam, hogy pont a havazás látványa fog felvidítani -, de aztán visszasüllyedtem a mocsárba. Borzasztó szeretethiányosnak érzem magam, pedig ez hülyeség, igenis tudom, hogy akad pár ember, aki szeret, csak jelen lelkiállapotomban nem érzem. Szánalmas vagyok, hogy itt nyavalygok, amikor pedig semmi valódi okom nincs rá...


Megvettem a jegyeket a Versailles koncertre.


6 megjegyzés:

  1. Ne aggódj ez a nap úgy néz ki mindenkinek szánalmasan alakul... *szeretget*
    Igyál egy bögre forró kakaót, bújj ágyba és nézz videókat szépfiúkról. Aztán menj el aludni, holnap jobb lesz~ <3

    VálaszTörlés
  2. Yume-chaan~ Ne légy szomorú! O.O Majd szombaton jól megölelgetlek, elmúlik a szeretethiány és talán még meggyógyítanom is sikerül! =D (L) Szeretlek x3

    És köszönöm a jegyet! ^^

    VálaszTörlés
  3. Lalihoooo!
    Figyuu honnan és menyiért tudtad szerezni a Versailles jegyeket? Én is szeretem őket és menni akarok T-T
    Lécci válaszolj fontos lenne.
    (am lehet h az idő miatt de én is eléggé depis voltam ma ~.~ de holnap már péntek XD)

    VálaszTörlés
  4. Yakaii: köszi a tanácsot,meg is fogadtam nagyjából... epres teával TegoMasu koncertet nézek xD

    Rei-chan: a jegyeket a ticketportal.hu-n vagy az ő irodáikban tudod megvenni 6000 Ft-ért (plusz 300 Ft kezelési költség,ha az irodában veszed... ez szerintem pofátlanság >.<) de amúgy itt van minden infó egyben: http://soundofjapan.hu/versailles/index.html
    remélem tudtam segíteni ^^

    VálaszTörlés
  5. Lia, alig várom a szombati ölelgetést... nagyon nagy szükségem van rá, azt hiszem...

    Szeretlek (L)

    VálaszTörlés
  6. Nekohime is szeret <3.
    Amúgy lehet hogy front van vagy vmi, de nekem is pocsék hangulatom van. Néha jobb, aztán megint nem :/.
    Azért rem. holnapra jobban leszel. ^^

    VálaszTörlés