2010. március 10., szerda

jubileumi lolitameet ~

Na, eljutottam idáig is, hogy írjak egy kis beszámolót a meetről.
Hihetetlen, hogy ez a kis közösség már egy éve együtt van jóban-rosszban. Igaz, én nem a legelejétől járok a meetekre, nyáron voltam először, de így is csodálatos érzés ide tartozni. Remélem majd évek múlva is egy kastély teraszán fogunk együtt teázgatni gyönyörűséges porceláncsészékből, szépséges ruhákban, és ugyanúgy fogjuk szeretni egymást, mint most ^^


Vasárnap kiosztásra kerültek a lolita Oscar-díjak is. A legkreatívabb loli díját Ren nyerte, a legszebb koordináció Momo-chan eisenstadti ruhája lett, a legcukibb és legszebb Mery-chan, a legjobb újoncok díját pedig Haruhi, Elyon és Kriszchan kapták. A legnagyobb átváltozás, és a mindenki kedvenc lolitája díjat Yakaii érdemelte ki ^^
Üres kézzel senki sem távozhatott, a lolita bingón mindenki nyert, és a kézzel készített ajándékok is gazdára találtak. A dobozkámat Nekohime kapta, és nagyon örült neki ^^ Én a bingón egy Tinkerbell tollat és jegyzetfüzetet valamint egy pillangós hűtőmágnest nyertem, egymás megajándékozásakor pedig Mitsu csomagják kaptam, amiben egy édes masnis táskadísz volt ^^ (Már csak egy megfelelő táska kell, amire rátehetem xD)


Nanami csinált egy nagyon helyes kis videót, amiben összefoglalta az elmúlt év eseményeit. Azután sütiztünk, fotózkodtunk és egyszerűen csak jól éreztük magunkat.



A pandaruha, és a pandaruha tervezője, Elyon ^^ Mindenkinek nagyon tetszett egyébként a ruhám ^^

Nagyon jól éreztem magam ismét, köszönöm lányok, hogy vagytok, és Nanami köszönet, hogy összetartasz minket! A következő meet március 27-én lesz, addigra be kellene szereznem valami sweet ruhát... Ma éjjel azt álmodtam, hogy volt egy Angelic Pretty ruhám, ennek hatására rájöttem, hogy tényleg szeretnék egyet xD

2 megjegyzés:

  1. És melyik printet szeretnéd??

    VálaszTörlés
  2. Hát ez nehéz kérdés :) Igazából eddig nem is nagyon gondolkoztam ezen, mert az AP annyira nem az én világom, nem vagyok éppen az a sweet típus xD De Milky-chant mindenesetre elfogadnám, meg így hirtelen az mentolszínű Lady Rose ugrik be, amit el tudnék képzelni magamon...
    Mondjuk úgysem mostanában lesz, hogy egy AP ruhát megengedhessek magamnak xD De álomnak nem rossz ^^

    VálaszTörlés