2010. március 13., szombat

wonderland.

Végre, végre befejeztem az Insomnia ficcet. Megrögzötten utolsópillanatos emberke vagyok, és ilyenkor persze megy a kapkodás és az idegbaj, mert az utólag hozzáírt részek nem felelnek meg a kényes maximalizmusomnak. Nem ellentmondásos ez, hogy ragaszkodom a tökéletességhez az írásban, közben meg félvállról veszem az egészet? Nem szeretek határidőre írni. Ha egyszer van mondani - vagyis írni - valóm, akkor annak olyan tempóban kell kijönnie belőlem, ahogyan a múzsa diktálja. Na de ezzel már nincs mit tenni, legfeljebb majd a verseny után átírva publikálom csak.
Mindenesetre szóljatok, hogy legközelebb ne stresszeljem magam versenyekkel.

Megnéztük ma Liával az Alice-t, és imádtam *-* Csodálatos a képi világa, minden szereplő nagyon jól el van találva, és Johnny Depp egy isten! A kastélyokat már ki is néztük magunknak, ott fogunk majd lakni a japán bishikből álló háremünkkel ^^

Egyébként tudja valaki, mi a különbség a holló és az íróasztal között? ^^

2 megjegyzés:

  1. Lalihoooo!
    Sikerült megvennem a jegyeket. Naon köszönöm, hogy segítettél. Azzal voltam gondba, hogy menni akarok de nem tudtam hol és mikor lehet megvenni a jegyeket.
    Szóval tényleg kösz
    Chuu~

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy segíthettem ^^
    Akkor majd ott találkozunk :)

    kon~

    VálaszTörlés