2010. május 31., hétfő

új álomszoknya.

A fehér karami volt a legelső álomruhám, de most, hogy meglesz, rögtön találtam egy új álomszoknyát *-*

Rose Melody Alice Decadent


Nem gyönyörű? Elvileg szettben van egy fekete blúzzal, de én nem ragaszkodnék hozzá, önmagában a szoknyát is imádnám ^^

Ezen kívül találtam egy csodaszép kabátot is, bár annyira nem időszerű, de idén is lesz még tél :)


~~~
Felmegyek a BodyLine-ra, erre mit látok!? Le van árazva egy csomó minden, köztük 31$-ra(!) az a csizma, amit ősszel mindenképpen meg akartam rendelni. Mit csináljak? Megvegyem most? Ősszel ki tudja, hogy lehet-e még kapni majd (vagyis inkább az a kérdés, hogy mennyibe fog kerülni...). Végülis eláll a szekrényben, enni nem kér... Meg aztán nyáron is ki tudja milyen idő lesz xD
Valaki nem szeretne rendelni velem? Már csak a postaköltség felezése miatt is :)

4 megjegyzés:

  1. Én szeretnék BL-ról rendelni. ^^
    Gyönyörű az a szoknya. *_* A kabát mintája is nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Mit szeretnél rendelni? :)
    Én sajnos a csizmát nem hiszem hogy megrendelem, mert csak feketében van a méretem, és fehéret szerettem volna :( Mindenesetre így is van pár dolog, amivel már régóta szemezek, úgyhogy valamit biztos rendelek (amúgy is mániákus vásárló kezdek lenni xD)

    VálaszTörlés
  3. Azt a rózsaszin blúzt aminek az elején van egy rózsa.^^ Ez biztos
    Amúgy Sherry-hime is akar rendelni, nem tudom te milyen értékben szeretnél, mert akár hárman is rendelhetnénk ha belefér a 105 dollárba.^^

    VálaszTörlés
  4. Hát én egy blúzt néztem 19$-ért,meg egy bugyogót rendelnék végre most már, az 12$, szóval összesen 31$-ért :)

    VálaszTörlés