2010. május 23., vasárnap

Metalfest Open Air Hungary

Ma délután jöttem haza Pestről, pénteken és szombaton Ginivel a Metalfesten voltunk.
Pénteken még bementem a suliba, aláíratni a szakdolgozati témabejelentő lapot a konzulenssel, utána pedig siettem a Pöttyös utcába, Ginihez. Miután lecuccoltam nála, nagy nehezen összekaptuk magunkat és elindultunk találkozni Esztivel. Már a villamoson egész jól éreztük magunkat, hála a "narancslének", amit magunkkal vittünk ^^ A Moszkvánál meg követtük a jellegzetes tömeget a buszhoz, amire fel sem fértünk szinte... A csodálatosan kanyargós, rázós úton végén megérkeztünk Csillebércre, a hajdanvolt úttörőtáborba, ahol most a rokkerek vették át az uralmat x) Kb. ahogyan odaértünk, egyből szakadni kezdett az eső, ami elől a sörsátorba menekültünk. Szerencsére hamar elállt, de onnantól kezdve dagonyáztunk a sárban. Tiszta szerencse, hogy csizmában mentem, bár arról meg másnap öröm volt lekaparni a kétcenti vastag rászáradt sárréteget xD Igazából a pénteki napból leginkább csak a Deathstars érdekelt minket, úgyhogy este hétig csak azt vártuk, hogy a startvonalra állva spintelhessünk az első sorért. Amíg várakoztunk, kiszúrtam a DSI-ből Darint és La Nuit-t, úgyhogy odamentünk hozzájuk fényképezkedni :) Szerencsére aztán sikerült beállni a kordonhoz, egyedül az volt a baj, hogy pont valami ősparaszt állt Eszti mögött, aki fennhangon tett bunkó megjegyzéseket a "tinilányok bugyiját nedvesítő" Deathstarsra, mert neki épp nem erre, hanem az utána következő Lamb of Godra állt a farka. A koncerttel egyedül az volt a baj, hogy nagyon rövid volt, minimum dupla ennyihez vagyunk szokva, és ez, meg hogy utána nem sikerült találkozni Andreasékkal, komoly hiányérzetet hagyott bennem. Fotózni sajnos nem tudtam, mert annyira hozzá voltam préselve a kordonhoz, hogy nem tudtam elővenni a gépet, de Gini csinált pár videót.


Alig volt éjfél, mikor hazaindultunk, de mindegyikünk a halálán volt xD
Szombaton meg elmentem japánra, utána visszamentem az albiba Ginihez, hogy összeszedjük magunkat estére. Rendeltünk kaját (én lazacos sushit meg lazacos, kukoricás rizst *-* - imádom a lazacot), de aztán olyan hullák voltunk, hogyegész délután döglöttünk, interjúkat, videókat néztünk, és kb. fél tízkor indultunk el a fesztre, mert a Dope Stars Inc. csak éjjel egykor kezdődött. Másik busszal mentünk ki, mint pénteken, úgyhogy még a megállóból kb. másfél kilométert sétáltunk a sötétben, és zsenik vagyunk, hogy simán odataláltunk elsőre ^^ A rockszínpadot is megtaláltuk nagy nehezen, ahol Esztiék már órák óta várták a fiúkat. Amikor megjöttek, nagyon aranyosak voltak, a bepakolás után kijöttek fotózkodni, akkor csináltam a képet Ash-sel és Darinnal is. Darinnak nagyon tetszett a fényképezőm, főleg a Hello Kittyk rajta, azt mondta hogy olyan a gép, mintha csak "toy" lenne xD Ash-be meg belezúgtam, mert eddig még fel sem tűnt, hogy ennyire szép *-* Mondjuk ott volt vele a csaja, de mindegy... Miután a fiúk bementek készülődni, mi siettünk beállni az első sorba. Aztán még a DSI előtt végig kellett szenvedni az Emergency Gate nevezetű zenekart, bár annyira nem voltak rosszak. Még egy pengetőt is megkaparintottam, de mivel nekem nem jelent semmit, jófej voltam, és odaadtam valaki olyannak, aki szereti is a bandát. Aztán végre, végre nekiálltak felcuccolni a fiúk a színpadra, lefotóztam pár popsit (ne mondjatok semmit, tudom xD), Darin meg nekiállt ott bohóckodni nekünk, nagyon édes volt :) A koncert maga itt is nagyon jó volt, talán egy kicsit jobban is élveztem, mint a DS-t, lehet, hogy csak azért, mert előtte is már annyira kedvesek voltak a srácok. Az a baj a fesztiválkoncertekkel, hogy ez is csak 40 percig tartott, amikor vissza akartuk hívni őket, Victor azt mondta, hogy sorry, de a stagetime eddig tartott... Amúgy is hiányoltam, hogy nem játszották az It's today-t meg a Make a star-t, amik a kedvenceim. Nembaj, legalább a 21th Century Slave meg a Digital warriors volt ^^ (és erre egyből megszólal a random lejátszásra állított Media Playerből a Digital warriors xD) A koncert után még visszamentünk a backstage bejáratához, csak sajnos most már nem mi voltunk ott egyedül. Mindenesetre megint feltűntek a fiúk, úgyhogy elkaptam még Victort (aki letapizott xD), La Nuit-t (aki szét volt csúszva xD) és a cuki kisdobost, Markot egy képre. Ash-t sajnos lefoglalta három csajszi, nem tudtam odamenni hozzá dumálni (amúgy is beszari vagyok és szar az angolom >.<), pedig olyan szívesen csináltam volna vele még egy képet... Aztán a srácok elindultak valami bárt keresni, ahol piálhatnak, mi meg elindultunk haza. Kb. ötre haza is estünk, kajáltunk aztán ki is dőltünk. Ma meg Gini még kiment Esztiékkel a Korpiklanira, én meg szépen hazajöttem, mert holnap meló.

Ééééééééés a képek:

La Nuit hátulról ^^

Darin és Victor popsi xD

Mark készülődik

Victor Love (nem tudtam eltüntetni a pirosságot a szeméből >.<)

élvezős La Nuit *-*

Darin Yevonde

szexi Darin ^^

Ash-sel *-* (akarok még *-*)

Darinnal :)

La Nuit is rohadt szexi *-* csapzott rocksztár xD

a kisdobossal :)

Victor meg olyan, mint egy kis manó xD

4 megjegyzés:

  1. az tuti,h mindegyik ds és dsi koncertre nagyon megérte elmenni,amiken eddig is voltunk!amit a ds-nél most " nem kaptunk meg " azt a dsi nagyon szépen pótolta.. a srácok jokedve ránk is átragadt.. bár a rolling paper v mifene egy jo kis pluszt adhatott xDD egyéb megjegyzés h az e.g. énekese egy férfiállat és csakmer nem tul feminim,attol még jo a s*gge, h a csúf-manó-viktor nagyranőtt pociját és s*ggét ne is említsem xD.. am azt itt miért nem említetted meg,amit tőlem kb 20x megkérdeztél,h : látod,h ash női övet visel?? xDD bár az sem vont le semmit a szépségéből. áss,dáriusz és fransziszko <333

    VálaszTörlés
  2. kedvenc megjegyzéseid:
    " a sörsátorba menekültünk " - kezdem f*sza rockercsajoknak érezni ilyenkor magunkat xDD mi hova máshová menekülnénk xDD
    ja és :
    " minimum dupla ennyihez vagyunk szokva " -
    ezt meg te és minden kedves blogolvasó értse ugy ahogy szeretné..xDDD és ha teheti inkább jöjjön el egy dsi koncertre és majd megérti ha megnézi ezeket a fiukat :D

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a Karamihoz!!!!!!!!!

    VálaszTörlés