2010. május 17., hétfő

helyzetjelentés.

Szombat este a következő - számomra vicces párbeszéd - zajlott le az öcsém és köztem:
- Mi volt az a zene, amit a múltkor éjjel 3 körül hallgattál?
- Elég sokféle zenét szoktam éjjel 3 körül hallgatni...
- De ez olyan musicales volt.
- *gondolkodó fej* Musical... Hm... Biztos a Dreamboys ment.
- Mutasd meg, belehallgatok és megmondom, hogy az volt-e.
*Dreamboys be, Kizuna elkezdődik*
- Á, ez volt az!
- És ez tetszik neked?
- Aha, nem rossz.

Vasárnap délelőtt készülődtem lolimeetre, és háttérzajnak elindítottam újra a Dreamboyst. Egyszer csak azt veszem észre, hogy az öcsém ül az íróasztalomnál, és rá van tapadva a monitorra. Szóval amikor elindultam, úgy hagytam ott a nagy rocker öcsémet, akit állítólag popzenével a világból ki lehetne kergetni, hogy teljes átéléssel nézte és hallgatta azt hiszem éppen Kame előadásában a Seishun amigo-t. Ezek után mondja valaki, hogy a KAT-TUN nem addiktív xD

Olyan szomorú ez az idő, borzasztóan lehangoló. El sem akartam menni meetre, aztán mégis összeszedtem magam és elindultam, és ez utólag nagyon jó döntésnek bizonyult. Először is, Yakaii elhozta a Bodyline-os ruhámat, ami gyönyörű, alig várom, hogy felvehessem! Igaz, este mikor hazaértem, azzal indítottam, hogy leoperáltam az elejéről a masnit, mert az már túl sok volt nekem, így viszont már tökéletes lett a ruha. Nana meg megvette Anabelle-t, aminek borzasztóan örülök, mert neki tényleg jól áll, és jó kezekben is lesz nála, itt meg úgyis csak állna a szekrényben, hiszen hordani úgysem tudom. A meet abszolút felvidított, tudtam beszélgetni szinte mindenkivel, akivel szerettem volna, és olyan jókat nevettünk! Szituációkat kellett eljátszani, bár én magam rögtönzésben meg úgy általában is a szereplésben nem vagyok jó, a többiek helyzeteit nagyon élveztem :) Szeretem, ha ilyen családias hangulatúak a meetek, sokkal jobb, mintha 30 ember nyüzsög egyszerre.

Most meg itt ücsörgök, és majdnem szétfagyok. Nálatok nincsen hideg a lakásban? Komolyan mondom, a kezeim már jéggé fagytak, és hiába van rajtam a vastag köntösöm, és hiába iszom a forró teát, nem segít, ugyanúgy fázom. Szívem szerint visszafeküdnék az ágyba, és aludnék vagy koncertdvd-ket néznék, de nem lehet, mert meg kell csinálnom az elmaradt beadandóimat, mivel ez már az utolsó hét. Lusta dög vagyooooooook~

2 megjegyzés:

  1. Nálunk nagyon hideg van, Tomi 3 réteg ruhában, vastag takarót rugdossa le magáról, szétfagyunk mi is! Már kivasaltam mindent, de gyorsan kihül a lakás... :(

    VálaszTörlés
  2. Ma éjjel felébredtem arra, hogy fázom, és nem is bírtam visszaaludni, amíg magamra nem terítettem még a vastag takaró fölé a köntösömet is... Nem normális ez az idő >.<

    VálaszTörlés