2010. május 29., szombat

Univerzum-sama ma valóban kegyes a lolitákhoz.

Egy történelmi jelentőségű eseményről kell beszámolnom. Ma, 14 óra 5 perckor, megnyertem (vagyis megnyertek nekem) egy licitet a japán yahoo-n. BURANDO-TULAJDONOS LESZEK!!! Lesz egy gyönyörűséges fehér karami JSK-m *-* Köszönöm mindenkinek, aki izgult azért, hogy az enyém legyen, és főleg köszönöm Nanaminak, aki elintézte nekem! Kettő körül már a körmeimet rágtam, hogy járjon le az utolsó öt perc, és ne menjen feljebb az ár, és Univerzum-sama meghallgatott! Köszönöm!


Egyébként valamiért úgy érzem, hogy ez volt a kezdőlökés ahhoz, hogy veszélyesen burando-mániássá váljak.

Most pedig elmegyek dolgozni, mert ezt a szépséget ki is kell fizetni valamiből.

nyappy~


9 megjegyzés:

  1. Gratulálok én is! mostanában nagyon kegyes hozzánk az univerzum:)

    VálaszTörlés
  2. GRATULA! :D
    Hozod olaszba is vagy csak japán talikra szabad ezt a szépséget felvenned? :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi mindenkinek ^^

    Amúgy lehet hogy viszem olaszba is, már ha hajlandó vagy így mutatkozni velem Rómában :P

    VálaszTörlés
  4. Juuuj úgy örülök hogy meglett~~ >3< Gratulálok én is~ Már alig várom hogy lássalak benne *____*

    VálaszTörlés
  5. Nem oszt nem szoroz, hogy mi van rajtad. Így is úgy is fogom a fejem ha veled kell mutatkoznom XD

    VálaszTörlés
  6. Hát én is alig várom hogy láthassam benne magamat :)

    Te meg szívem kabbe~ xD

    VálaszTörlés