2010. június 3., csütörtök

örökké nem eshet.

Elegem van az esőből. Nagyon elegem van.

Megvettem ma a Breaking dawn-t. A felét már ki is olvastam. Újat nem nagyon tud mondani, mert angolul már régen kiolvastam, de azért jó most magyarul. Nem kell erőltetnem az agyamat hozzá, és ez külön megkönnyebbülés. Kedden meg a Hetaliát vettem meg, még nem végeztem ugyan vele, de nagyon tetszik.
Voltam ma a SugarShopban Nekohiméékkel, fincsi sütiket ettünk ^^ Rájöttem, hogy nagyon is komfortosan érzem magam loliban hétköznap az utcán is, úgyhogy lehet hogy ezentúl gyakrabban fogok így öltözni.

Tegnap jelent meg  Negative új albuma, azon melegében le is töltöttem, és kib*szott jó! Még csak másfélszer hallgattam meg, de így első hallásra máris jobban tetszik, mint a Karma Killer, ez nekem valahogy sokkal negative-osabb.

Borzasztó Jin-hiányom van. Elkezdtem újranézni a Yukan Clubot, így most már jobb kicsit, de nem az igazi... Hallottam a KT-TUN új számából, a No more pain-ből egy részletet, és be kell ismernem, hogy nagyon tetszik. Jin hangja hiányzik ugyan belőle, de mégis tetszik. Ezek után kíváncsi vagyok az új albumra. Elvileg 16-án jelenik meg.
Az Udine-i Filmfesztiválon vetítették a Bandage-t; amikor olvastam, azt hittem lemegyek hídba. Megkapta a közönségdíjat, aminek tökre örülök, de könyörgöm, miért nem lehetett volna nálunk is levetíteni mondjuk azon a nyamvadt Titanic Nemzetközi Filmfesztiválon?! Ráadásul a dvd-n meg nem lesz angol felirat, pedig nem hiszem, hogy annyira nehéz lett volna megcsinálni hozzá. Ha a fansubosok nekiesnek, fogadok, hogy egy hét után fent lesz felirattal. Éppen ezért nem veszem meg a dvd-t, hanem letöltöm, pedig szeretném eredetiben, de úgy sok értelme nem lenne.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

És akkor most pár napra offline helyezem magam, mert holnap reggel indulok Amszterdamba, és csak hétfőn vagy kedden érek haza.

kon ~


1 megjegyzés:

  1. Köszönömköszönöm!! *-*
    Imádlak, amiért elküldted azt a liket, enélkül sose tudtam volna meg hogy van új album :D
    Mégegyszer köszíí, és jó szórakozást Amszterdamban ^^
    chu<33

    VálaszTörlés