2011. május 20., péntek

5. nap ~ Tíz tétel a wishlistemen

1. Most, hogy megtudtam, hogy lesz Milky Planet replika, borzasztóan szeretném belőle a sárgát *___* Eredetiben sosem szerettem volna különösen, annyi pénzt nem adtam volna ki érte, így viszont muszáj lesz megvennem, mert nagyon édes és vidám :)


2. Fekete lolita cipellő. Lehetőleg olyan, ami kényelmes.

3. Night Fairy Fantasia szoknya. Szerelmes lettem ebbe a printbe ^^


4. Egy édes fürtös paróka, mondjuk rózsaszínben, de még nincsen konkrét kiválasztottam.

5. Egy fekete pufi alsószoknya, ami illeni fog a Sugaryhoz, ha végre egyszer ideér. ^^

6. Mivel nem csak lolita dolgok szerepelhetnek ezen a listán, ezért ideírom, amire perpillanat legjobban vágyom: Jin koncertdvd, a photobook-os változatban *_____* (Igen, szerintem is viccesen néz ki a képen xD)



7. Egy esernyő, lehetőleg strapabíró és loliable darab. Bár nálam az esernyők sosem tartanak ki sokáig.

8. Jegy a VOLT Fesztivál szombati napjára, mert aznap lép fel a 30 Seconds to Mars ^^

Így belegondolva, most nincsen több dolog, amire annyira vágyom... Persze szeretnék még egy csomó szép ruhát, cipőt, kiegészítőt, de már azzal is elégedett lennék, ha ennek a listának csak a fele teljesülne belátható időn belül. ^^

~~~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése