2011. május 26., csütörtök

11. nap ~ Egy napom

Hát ez nagyon nem egyszerű kérdés. Teljesen össze-vissza vannak a napjaim, függően attól, hogy van-e sulim, vagy éppen dolgozni megyek, esetleg a Kisalföldbe megyek szakmai gyakorlatra, vagy pedig nem megyek sehova. Például ha a mai napomat nézzük, akkor aludtam 11-ig, aztán lementem a szerencsére kb. ötven méterre fekvő orvosi rendelőbe, ahol vártam egy órát, míg végül bekerültem a dokihoz. Elmondtam neki, hogy mióta egy hete ott voltam, csak romlott az állapotom, meghallgatta a tüdőmet, megállapította, hogy 'szörtyög' az egész mellkasom. Felírt egy antibiotikumot, amit kiváltottam, aztán hazavánszorogtam, mert az oldalam egyre jobban fáj. Eddig csak jobb oldalt fájt, most már a szimmetria jegyében a másik oldalon is. Ki kell feküdnöm, így hétfőig 'szobafogságban' vagyok. Nekiálltam a Szívek szállodájának második évadját nézni, de már a második részen elaludtam. Sebaj, úgyis milliószor láttam már. Már most halálra unom magam, pedig máskor alig várom, hogy egy kicsit itthon maradhassak, de most egyből mehetnékem van. Örülnék, ha így két és fél hét szenvedés után meggyógyulnék már... Ez nem túl lolis, de nincs mit tenni.

~~~

2 megjegyzés:

  1. Jaj, kérlek, vigyázz magadra és gyógyulj meg mihamarabb! Tüdőgyulladás, vagy más? Remélem, jobban leszel! Sok türelmet a kifekvéshez!

    VálaszTörlés
  2. Nem mondta az orvos, hogy tüdőgyulladás lenne, röntgenre sem küldött el, szóval remélem a legjobbakat... :)
    Köszönöm <3

    VálaszTörlés