2011. május 25., szerda

10. nap ~ Mit tartok a táskámban?


1. Pénztárca. Pont ma gondolkoztam azon, hogy már vagy öt éves darab. :'D
2. Bérletek: BKV-ra és vonatra
3. Zsebnaptár
4. Toll. Krisztitől kaptam és nagyon szeretem, mert nagyon szépen lehet írni vele. ^^
5. Telefon. Ami lemaradt a képről. xD
6. Az mp4-lejátszóm, Tatsuya. Igen, nevet adtam neki. ^^
7. Papírzsepi
8. Nagyobb neszesszer, benne kézkrém, kézfertőtlenítő, női higiénia, naptej, varrókészlet.
9. Kisebb neszesszer, benne gyógyszerek, ragtapasz, csatok, hajgumik.
10. Alterra ajakbalzsam, amit azért szeretek, mert nem tartalmaz egy csomó mesterséges sz*rt, mint a Labello. Amúgy ezen kívül a kis neszesszerben van egy rózsaszín gyöngyházfényű ajakápolóm is, a nagyban meg egy epres szájfény. :'D
Ezeken kívül kulcs, egy üveg ásványvíz, és rendszerint az aktuális olvasnivalóm egészíti ki a túlélőcsomagot. Plusz néha a kanjikártyáim, már ha eszembe jut, hogy tanulni kéne. :'D

~~~

2 megjegyzés:

  1. Most virtuális ölelést kapsz a labello miatt :) (Ez az egyik önkéntes kvesztem, lebeszélni róla az embereket...) ((Senki sem tudja, hogy direkt szalicilsavat raknak bele, amitől 5 percre puha lesz a szád, és a hatodik percre meg kiszárad, hogy újra bekend...))

    Amúgy annyira cuki az a pénztárca! :)

    VálaszTörlés