2010. február 24., szerda

pandaruha *-*

Megjött a pandaruhám! Lia tegnap lepett meg vele, és úgy megörültem neki, hogy a nyakába ugrottam és random szeretetkitöréssel árasztottam el ^^ Eszméletlenül édes élőben is, és nagyon jól áll. Gondoltam rá, hogy teszek fel képet, de aztán úgy döntöttem, hogy mivel úgyis a jubileumi meeten akarok debütálni benne, ezért a nagyközönség csak ott lásson először. Nagyon várom ám már a meetet! Többé-kevésbé már az ajándékom is kész, csak az utolsó simítások vannak hátra. Holnap ha minden igaz az üdvözlőkártyát is elküldöm, és ezzel a hétre eleget is teszek lolita kötelességeimnek.
Az iskolai kötelességek teljesítése már más tészta. A legtöbb szakirányos tárgyam gyakorlat, ami majd megkönnyíti a vizsgaidőszakot, viszont már most, a második héten látom, ahogyan elárasztanak a beadandó feladatok. Interjú, kritika, tudósítás, glossza, kommentár, riport, interpretatív cikk... Nehéz az újságírónövendékek élete. Hulla is vagyok rendesen, úgyhogy House dokibácsi után megyek is ágyikóba.


És még egy videó, mert nem csak japán zenét hallgatok ám. Az örök kedvenc Negative örök kedvenc fellépése, még Krisuval és a Pink Lady-vel ^^



9 megjegyzés:

  1. Legközelebb is meg foglak lepni, hogy legközelebb is ilyen reakciót váltsak ki belőled! ^3^ És alig várom, hogy lássam rajtad a pandaruhát, mert mikor kibontottad, már akkor is tök jól nézett ki! *-*

    Sajnálom, de az első videót nem tudtam végig nézni. x'D Ehhez hangulat kell, de nekem olyanom most épp nincs. xD
    A Negative pedig nem rossz. ^^ Vicces az a rózsaszín gitár és a nyuszis póló. xD

    VálaszTörlés
  2. Jó, alig várom a következő meglepetést *o* De ugye tudod, hogy meglepi nélkül is akármikor megölelgetlek!? :P

    Gonosz vagy, hogy nem nézted meg >.< xD
    Hát tudom, hogy a Negative nem rossz, sőt xD Imádom őket *-* A rózsaszín gitár meg... Hát, ő simán csak A Pink Lady ^^ Kár hogy ő és Sir Christus nincsenek már a bandában x'D

    VálaszTörlés
  3. Bocsi, hogy így ismeretlenül belepofázok, de csak ennyit akarok:
    Negative! *-* A világ legjobb bandája! *-* Még Sir Christust és a gitárját is imádom, akkor is, ha nincsenek a bandában :D Emlékük örökké ott él ^^
    És már be is fogtam :)

    VálaszTörlés
  4. Úgy van, Negative forever! Mostanában újra előjött a mániám, úgyhogy lehet hogy gyakrabban fogok írni róluk, felidézem a koncertélményeket...
    Egyébként nyugodtan írj kommentet amikor csak van kedved ^^ Minden hozzászólásnak örülök :)

    VálaszTörlés
  5. Tényleg? *-* De jó nekem! x3<3

    Hát jól van, de már a fele is bőven elég volt.. xD

    VálaszTörlés
  6. tényleg *-*

    hogy mondhatsz ilyet? xD én most is őket nézem xD (vagyis most éppen ide írok, de amikor nem írok akkor nézem őket xD)

    VálaszTörlés
  7. Akkorjó, fogok is! ^^
    Amúgy szerintem kár, hogy itt olyan ismeretlenek ... :S
    A blogspotot is órákig bogarásztam, míg találtam két-három rajongót xD

    öhm. most esik le. koncertélmény. Te voltál koncerteeen?! *-*

    VálaszTörlés
  8. igen,kettőn is *-*
    2007-ben a Szigeten,tavaly tavasszal pedig a Dieselben tomboltam az első sorban ^^ mindkettő isteni volt :)

    VálaszTörlés
  9. Az én imádatom még nagyon-nagyon-nagyon friss, de a következő magyarországi koncerten ott leszek ^^
    Legalábbis remélem...

    VálaszTörlés