2010. február 8., hétfő

mindenféle.

Régen nem írtam olyan bejegyzést, ami rólam szól. És mivel azóta történt egy s más, ez egy hosszú, és meglehetősen összevissza postnak ígérkezik :)

Az első dolog, amiről írni szeretnék, az a múlt szombati Gothika koncert és minden más, ami aznap történt. Ha röviden akarom megfogalmazni, annyit mondanék: térdig jártunk a hóban. Már a vonaton ültem, mikor Lia felhívott, hogy elmarad a japán, és megkérdezte, mit csináljunk helyette. Kapásból rávágtam, hogy menjünk sütizni ^^ Szóval betámadtuk a Sugar Shopot, ahol isteni epres-banános pitét ettem. Utána pedig jót hógolyóztunk. Ezer éve nem hógolyóztam. Alapvetően nem is szeretem a hideg dolgokat, de ez most valahogy jól esett. Persze akkor még nem hittem, hogy hamarosan ennél még sokkal közelebbi kapcsolatba leszünk kénytelenek kerülni a hóval. Ugyanis nem járt a villamos. Az egész Árpád-hídon gyalog kellett átvergődnünk, ami nem is lett volna baj, ha nem borította volna frissen hullott, cirka negyven centis hó. Tulajdonképpen egész vicces volt, leszámítva, hogy az autósok kétszer kaptak telibe az úttest büdös, koszos latyakjával. Ellenben csodás képeket csináltunk a Dunán úszó jégtáblákról és a Margit-sziget haváról. Meg kevésbé csodásakat magunkról - ezeket inkább nem is publikálom.


Nagy nehezen elvergődtünk Liáékhoz, ahol egy film után - meg közben - elkészültünk az esti koncertre, és attól félve, hogy a hó miatt elkésünk, kicsit túl korán indultunk el. Ergo túl korán értünk oda, és a biztonságiőr bácsi egy mérsékelten kedves "hová mentek gyerekek?" után felvilágosított, hogy a klub csak kilenckor nyit. Sebaj, addig ittunk egy forrócsokit a Mekiben ^^ Amikor visszaértünk, már az utca végéről kiszúrtam a közeledő Yakaii-ékat. Háhá, pedig amilyen vaksi vagyok... xD Velük voltunk egész este, az előzenekar alatt a kanapékon ücsörögve nevettük könnyesre magunkat, miközben gyermeteg játékokkal szórakoztattuk magunkat. És lelkitársat kaptam Mitsu személyében, aki szintén KAT-TUN rajongó. Végre valaki ^^ A koncert meglepően jó volt. Andro már előtte is kint mászkált egy piros köntösben, amiről nekem leginkább a Mikulás ugrott be - a kezében meg folyton újabb sörök tűntek fel. nahát, nahát... xD - , Yoshiki meg valami eszméletlenül felállított hajjal sokkolta a népet. Andrónak nagyon jó hangja van, igazából nem is hittem volna, hogy ennyire. Egy-egy számnál komolyan Gacktra emlékeztetett. Volt fanservice, meg tapiztatták magukat minden mennyiségben. Andro lehúzta a sliccét, aztán a sikításra válaszként benyögte: hentai people... Hát, nem tudom ki a hentai xD Jót buliztunk az afterpartin is, olyannyira, hogy utána három napig fájt a nyakam ismét. Hazafelé meg az aluljárónál csúszkáltunk... Akarok még *-*
Amúgy eddig azért nem írtam erről, mert valaki nem küldte át a koncertes képeket :P De most már megvannak, fel is teszek párat ^^




Más.
Szerdán megnéztük anyával A hercegnő és a békát ^^ Mindketten imádtuk, szóval ajánlom mindenkinek, aki szereti a klasszikusan megrajzolt, gyönyörű Disney-meséket. (Most komolyan, hát nem szebbek ezek, mint a sok 3D-s, digitalizált, számítógépes, speciális effektes mese?)
A Kyou Kara Maou függővé tett, de tényleg. Már a negyvenedik résznél tartok, és minden egyes epizóddal csak jobban imádom *-* Alig várom, hogy megkapjam a mangát. Egyébként szombaton elhoztam a Bookline-tól a Crimson Spell mangát, amivel csupán az a baj, hogy német. Angolul ugyanis beszerezhetetlen. Hát gondoltam adok egy esélyt a hajdanvolt némettudásomnak, végülis ez csak egy képregény, mégsem a Háború és béke... Majdcsak megbirkózom vele. Liát és Sayuichit is sikerült sokkolni a történet bizonyos részeivel xD Amúgy ilyenkor olyan multikultinak érzem magam... Ma délután is olvastam németül a mangát, utána meg animét néztem japánul, angol felirattal. Komolyan, már csak a kezdetleges spanyolommal kéne kezdeni valamit. Mondjuk megnéznék egy Almodóvar filmet xD



A másik dolog, amiről hosszabban szeretnék írni, az a farsangi lolimeet. (Bár tartok tőle, hogy minden kedves Olvasó megunta már rég ennek a bejegyzésnek a böngészését. Én meg az írását.)
Meggondoltam magam, erről majd holnap ^^ Azért addig is ízelítőnek egy kép:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése