2010. február 10., szerda

battle for the sun.

Beteg vagyok. Nátha, fejfájás, torokfájás, minden, ami csak kell. Az éjjel nem bírtam aludni, mert levegőt nem kaptam, és nyelni sem bírtam. Égnek a szemeim, fáj még a bőröm is, de az ágyban fekvést unnám, ezért itt ülök, és nem tudom, hogy éppen minek a nézését folytassam. Sorára vár a Kurosagi, a Kyou Kara Maou, tegnap megnéztem a Yamanade első részét, azt is folytatni kéne, és közben eszembe jut, hogy tulajdonképpen még a Gokusen2 utolsó részét sem néztem meg. Viszont az Ai no Kusabit megnéztem délután. És persze a végén bőgtem. Valami vidámat kellene nézni most.

Délelőtt végre sikerült végeznem a tárgyfelvétellel. Tulajdonképpen hétfőn kellett volna kezdődnie, de amikor a BKF összes nappali és levelező tagozatos diákja egyszerre betámadta a rendszert, szegény elhalálozott. Megtartottuk érte az egyperces néma csendet, és a tantárgyfelvétel kezdete átkerült keddre. És tegnap délelőtt húsz perc alatt sikerült felvennem az összes kötelezőt. Na lám, így is lehet ezt. Ma meg még felvettem kötelezően választhatónak a kritikaírást, ugyanis a fotó sajnos nem fért bele az órarendembe. Viszont a spanyolt hanyagolom erre a félévre, mert lehetetlen időpontra tették. Apa reakciója az ügyre: "És akkor hogyan fogsz majd beszélgetni Nadallal?" Megoldom, apukám ^^ Az angol világnyelv.



Most meg Placebo hangulat van, kicsit újra átélem a nyári Szigetes koncertet. Azt hiszem, életem egyik legkatartikusabb koncertélménye volt. Brian, imádom a hangodat...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése