2010. február 10., szerda

farsangi lolimeet ~



Na tehát, megvolt a farsangi meet, és szokás szerint nagyon jól sikerült. Bár a beöltözős részt azt hiszem, csak Lia meg én vettük komolyan, ő egy bűvész fehér nyuszija lett, én meg lolita ihletésű Piroskának öltöztem. Csak a Farkas hiányzott mellőlem, de ezt később pótolta Mery-chan, akivel megalkottuk a Piroska és a Panda nevezetű új lolita népmesét.



Ittunk finom fehér forrócsokit ^^ Játszottunk lolita bingót, amin nyertem egy édes Tinkerbell-es tollat és jegyzetfüzetet, meg apró hajcsatokat. Felismertük egymás gyerekkori fényképekről, és kiderült, ki hogyan képzel el egy romantic dinnert Mr. Yannal. Amúgy tudja valaki, miért általános szabály a lolitáknál, hogy az eper a kedvenc gyümölcsük? Nem mintha én kivétel lennék... xD Mindent összevetve, nagyon jól éreztem magam, és már várom a következő meetet ^^



Egyébként megvettem Yakaii Bodyline-os ruháját, ami rá sajnos nem lett jó, viszont rám igen, és imádom, mert gyönyörű ^^ A jubileumi meetre fel is veszem, csak legyen jó idő március 7-re *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése