2011. augusztus 23., kedd

wishlist III.

Mivel az utóbbi időben jópár új dolog megtetszett, és ráadásul az egyik legfőbb tétel teljesült az előző wishlistjeimről - IGEN, LESZ EGY CHERRY-BERRY-BUNNY SZOKNYÁM!!! -, úgy döntöttem, ideje egy új listát összeállítani.

AatP


Midsummer Night's Dream - ez örök szerelem marad, még mindig ez a legcsodálatosabb print, amit valaha láttam.


Night Fairy Fantasia - ez a második legnagyobb kedvencem.


Cinderella Jewelry


Scent of Rapunzel


Melty Mermaid Princess


Odette Toe shoes - ez a cipellő borzasztóan must have darab <3

Angelic Pretty


Aqua Princess - a menta tetszik belőle a legjobban, de szerintem ez egy olyan print, amelyik az összes színvariációjában gyönyörű ^^


Chess Chocolate - bevallom, hogy elsőre nagyon nem tetszett ez a print. A menta és a rózsaszín most sem tetszik, de a barna és a bézs változatot gyönyörűnek találom.


Little Bear's Cafe hoodie - annyira édes <3



levendula és rózsaszín blúz, lehetőleg lecsatolható ujjakkal


Menta Tea Party - van most fent egy LL-es mbokon, és azért imádkozom, hogy legyen még meg, mire pénzem lesz rá~

Mary Magdalene


Saint Clair OP

Innocent World


ez a blúz igazából nem illene egyik ruhámhoz sem, de annyira tetszik, hogy majd egyszer, amikor a classic vonal felé veszem az irányt, biztosan megveszem ^^

Nagyjából ennyi lenne a wishlistem, bár ezeken kívül még millió és egy dolog van, amit szeretnék - a kiegészítőket most még fel sem soroltam -, de ezek a szívemhez legközelebb álló darabok.

~~~

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok a Cherry Berry-hez! :) Meg úgy egyébként is! :)

    Szép wishlist :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm <3

    Hát elég szép, ráadásul most jövök rá, hogy a télikabátot meg az RHS csizmát le is felejtettem róla :) Mindenesetre elhatároztam, hogy még idén legalább egy valamit megszerzek a listáról - mondjuk szülinapomra/karácsonyra :)

    VálaszTörlés
  3. Az Odette cipő nekem fehérben tetszett nagyon:)
    A Cherry Berry régen nekem is wishlistes volt, kékben vagy rózsaszínben elfogadtam volna. Még most is tetszik, de már nem wishlistes, de azért tök jó, hogy neked sikerült:)

    VálaszTörlés