2011. augusztus 12., péntek

Univerzum-sama, segííííts~

Egy-két napja megláttam mbok-on egy fekete Cherry-Berry-Bunny szoknyát, ami az egyik abszolút álomdarabom. Elhatároztam, hogy megpróbálom megszerezni, de szabtam egy határt annak az összegnek, ameddig hajlandó vagyok licitálni érte. Remélem Univerzum-sama megsegít, és az enyém lesz *______*


Viszont ha esetleg mégsem sikerül, akkor gondolkozom ennek a szettnek a megvételén:


Igaz, hogy nem rózsaszínben szerettem volna eredetileg a szoknyát, de talán el tudnám cserélni egl-en a feketére.
Ezen kívül még találtam egy menta Aqua Princess szoknyát is egészen tűrhető áron. Újabban ez a darab is erősen wishlistes nálam:


Az utolsó találatom pedig egl-en egy fekete Mary in the Sky with Candies szoknya, amit szintén nagyon szeretnék majd egyszer:


Egyelőre minden imámat arra fordítom, hogy a Cherry-Berry az enyém legyen, a B tervekkel ráérek később is foglalkozni :)


1 megjegyzés: