2011. április 4., hétfő

sales post~


Úgy döntöttem, megválok a képen látható BodyLine separate-től. Fehér ruha, piros felsőszoknyával, tartozik hozzá egy bross (ez látható is a képen), valamint kis kalap és nyakpánt is. Szeretem ezt a ruhát, bár nem volt rajtam túl sokszor, de most már úgy érzem, nem illik bele abba a gardróbba, amit megálmodtam magamnak, és aminek a felépítésén jelenleg munkálkodom. A pontos méreteit sajnos nem tudom (nem találom a mérőszalagot xD), de rám pont jó, nálam teltebb lányoknak viszont valószínűleg szűk lenne. Kérésre természetesen szerzek valahonnan mérőszalagot, és megmérem. ^^ Az ára 10000 Forint lenne, de ésszerű határokon belül alkuképes. :'D
Amennyiben itt nem érdekel senkit, megy fel egl_sales-re, a fehér karamim társaságában, amitől szintén meg szeretnék válni. Ha esetleg ez érdekelne valakit, szintén írhat kommentet. ^^

~~~

2 megjegyzés:

  1. A meeten mondtam hogy érdekelne a karamid, de sajnos most nem úgy jöttek össze a dolgaim (és miután logikusan átgolndoltam rájöttem hogy inkább majd hamarosan lolicipőt kell vennem).

    VálaszTörlés
  2. Megértem, semmi gond. ^^ Felteszem egl-re, és nagyon remélem, hogy ott sikerül majd eladni :)

    VálaszTörlés