2011. április 22., péntek

minimeet és Nana Kitade~

Tegnap újra együtt lehettem a lányokkal: előhúsvéti minimeetet tartottunk :D Liával, Mitsuval és Mery-channal mentünk Gigihez, aki Nekohimével együtt fogadott minket. Beszélgettünk kicsit, aztán elindultunk az Alleeba, kajáltunk a KFC-ben, aztán ott kellett hagynom őket, mert hétkor kezdődött a Nana Kitade koncert. Háromnegyed hétre oda is értem a hajóra, ahol kb. harminc fős "tömeg" fogadott. Nagyjából mindenki az első sorban állt. Hét óra körül már voltunk vagy ötvenen, és két sort is megtöltöttünk! Nanáék negyed nyolc körül kerültek elő, és kezdődött a koncert. A gitáros srác (Daisuke?) nagyon cuki volt *___* Nana meg mint egy porcelánbaba. A kevés néző ellenére úgy tűnt, hogy jól érzik magukat. Viszont a koncert nagyon rövid volt. Kicsit sok volt az altatózene, csak ritkán pörgött fel a dolog, plusz az egy Kesenai Tsumi idejére, ami az egyetlen olyan szám volt, amit ismertem, annak ellenére, hogy minden eddigi album megvan. Negyed kilenckor le is vonultak a színpadról, és mikor az 'Encore' kiabálásra visszajöttek, Nana meghatódva köszönte meg a visszahívást, de édesen tört angolsággal közölte, hogy sorry, no more song... Hát mit mondjak, ötezer forintért azért kicsit többet vártam volna, mint ez a kb. kilenc darab szám, amiből nyolcat még csak nem is ismertem. Annak egyébként örültem, hogy mindent megértettem, amit mondott azon a cuki kis vékony hangon, amin tipikusan beszélnek a japán lányok. Volt azért We love Budapest, meg Budapest is the number one is. Szóval aranyosak voltak, kedvesek, jó volt a zene is, csak hát azért mégis hiányérzettel jöttem haza....







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése