2011. április 20., szerda

hétvégi loliskodás.

Szombaton hivatalos voltam a Gigiék által szervezett minimeetre, Nekohime szülinapja alkalmából, úgyhogy japán után Liával a Corvin sétány felé vettük az irányt. Vagyis előtte még összefutottunk Mitsuval, aki odaadta a Jin cédémet. Igen, végre nálam van az Eternal *____* Gyönyörűségesen szép photobook is van benne, imádom! Megfogadtam, hogy mindent meg fogok venni, ami Jin szólóban kiad, úgyhogy jelenleg gyűjtögetek a májusban megjelenő koncertdvdre is.
A lolik már a Costa Caféban vártak ránk. Kicsit sokkoló élményben volt részem... Na de azután odaadtuk Nekohimének az ajándékokat, fotózkodtunk, meglátogattuk a Müllert, végül szétszéledt a társaság. Liával még elmentünk a Starbucksba, hátha Jinnek éppen kedve támad inni egy kávét, de sajnos nem jelent meg a kis dög. :'D


Vasárnap pedig 'hivatalos' meet volt, méghozzá Sakura Matsuri, a Füvészkertben. A tavalyit sajnos ki kellett hagynom, ezért nagyon vártam már, hogy láthassam a cseresznyevirágokat! Lia nagyon édes kodona!Finnország volt, én pedig végre szabadtéren is felavathattam az epres ruhámat. Csináltunk nagyon sok képet, és piknikeztünk is, sokféle finomsággal.




  


 Holnap pedig újra minimeet, azután meg Nana Kitade koncert~ *_____*


3 megjegyzés:

  1. Te pedig a nagyon édes hercegnőm voltál~ ^^ ♥

    VálaszTörlés
  2. Szia. Azért ide írok mert nem találtam más elérhetőséget,vagy lehetőséget arra hogy üzenetet küldjek. Sok közös érdeklődési körünk van,engem is érdekel ez a stílus és tetszik a blogod,ezért úgy gondoltam hogy felvennélek msn-re hogy tudjunk beszélni:D
    2 emailom működik jelenleg:
    lonelywolf995@gmail.com
    diannafan@citromail.hu
    Valamelyikre elküldhetnéd a címed,és akkor fel tudnálak venni:)

    ItsRegina

    VálaszTörlés