2010. augusztus 31., kedd

wishlist.~

Úgy érzem, a gardróbom erős fejlesztésre szorul, így hát itt az ideje, hogy összeállítsam a wishlistemet. ^^ A teljesség igénye nélkül, és nem fontossági sorrendben:

1. Alice and the Pirates - Dream of the Midsummer Night JSK

Valami csodaszép ez a print, és a hozzá illő ékszerek is gyönyörűek ^^

2. Rose Melody - Alice decadent szoknya


3. Baby napernyő/esernyő


4. Lolita / loliable télikabát


5. Angelic Pretty - mentazöld Lady Rose


6. Angelic Pretty - Cherry Berry Bunny JSK / szoknya


7. Pink Macaroon - Unicorn Fantasy szoknya


8. Baby / Angelic Pretty fehér blúz

9. Secret Shop teaparty cipő


10. Fekete lolita cipő

11. Lolita csizma télre

Azt hiszem, ennyi. =) Eléggé nagyratörő vágyak, de előbb-utóbb csak összejön legalább egy része.

Egyébként most a Bodyline-on megint levitték az árakat. Valaki nem szeretne velem rendelni? Az Ely-féle masnis cipellő csak 25$, meg van egy szoknya is 25$-ért amit szívesen megrendelnék.

9 megjegyzés:

  1. Mi is mostanában szeretnénk rendelni Yakaiival. =D Csak egyeztetni kéne. :D

    VálaszTörlés
  2. De gyönyörű ez a Unicorn Fantasy szoknya! Nekem a sárga verzió a kedvencem. A Pink Macaroon plüss unikornisok is ennivalóak. És a Lady Rose nekem is tetszik (fehérben).

    VálaszTörlés
  3. A Midsummer Night jsk annyira gyönyörű kékben!

    VálaszTörlés
  4. Majd megbeszéljük ^^

    Sakura, én mostanában nagyon rá vagyok kattanva erre a kék színre, van egy ugyanilyen színű felsőm, ezzel a szoknyával tökéletes casual outfit lenne ^^ A Lady Rose-ból meg az első pillanattól a menta volt a kedvencem :) De ha egyszer lesz egy fehéred, nekem meg meglesz a menta, lehetünk AP klónok :D

    Cukorpenna, szerintem is csodaszép kékben, ez a ruha most az abszolút első számú vágyam *__*

    VálaszTörlés
  5. Yume: szerintem is gyönyörű ez a kék szín. Én most próbálom a fehér-rózsaszín-menta színek felé orientálni a loligardróbomat. A sárga szín is tetszik, csak ne legyen túl világos. A Memorial Cake-ből és a Lady Rose-ből is a fehér a kedvencem.
    Van egy kék ruhám, egy kiskutyás Bodyline JSK. Szerintem jó ideig ez marad az egyetlen kék:)

    De ez az AatP ruha nekem is nagyon tetszik:) Remélem, teljesül az álmod és sikerül megszerezned.

    VálaszTörlés
  6. Az első számmal jelzett JSK elképesztően gyönyörűséges. :) Nézem, nézem, nézem és nem bírok betelni vele. :D
    A mentazöld Lady Rose is nagyon tetszik. :)

    BL-ről szeretnék én is rendelni bugyogót elsősorban, de még sosem csináltam ilyesmit.
    Hogyan szoktatok egyeztetni? ^^;;

    VálaszTörlés
  7. Hát most elvileg már rendelünk hárman, más már valószínűleg nem fér bele a 100$-os keretbe, de ha nem olyan sürgős, a következő rendelénél szólok, és akkor Te is be tudsz társulni :) Október környékén biztos, hogy rendelek még :) De amúgy a társaságban elég gyakran rendel valaki, úgyhogy ha figyeled a blogokat, vagy kiírod a sajátodra, hogy rendelni szeretnél, biztosan találsz valakit :D

    VálaszTörlés
  8. Nem sürgős. =) Köszönöm. =D
    Figyelem a blogokat is, egy helyre már jeleztem rendelési igényem, de talán későbbi bejegyzés volt és nem vették észre. o^^o Nem baj, a türelem rózsát terem. ^.~

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok!
    Bocsi, hogy csak így ismeretlenül bekommentelek, de én is szeretnék majd nemsokára rendelni, ezért nézegettem bele a Loli-blogokba, hátha találok társat a rendeléshez:)
    Pupén megtaláltok Lyona néven, ha esetleg... :)

    Szép napot! :)

    VálaszTörlés