2010. augusztus 10., kedd

loverholic robotronic~

Elkapott a SHINee-láz. Az egész Mitsu hibája. Ha ő nem kezdi el mutogatni Key táncát, akkor nem fedezem fel a közönségben Taemint, és ha nem zúgok bele Taeminbe, akkor nem szippant be magába a shiny shinee world. Ezek akkora állatok basszus! Elkezdtem nézni a Hello Baby-t, és minden részen sírva röhögök. Minho appa a legédesebb, a többiek meg akkora szerencsétlenek... xD
Taemin fényképét vittem el a fodrászhoz, az alapján készült el a hajam *__*
Most egy kicsit pihentettem a japán-témát, mert úgy érzem a kettő együtt nem megy... De mindenképp Jin is my one and only love.

A reklámok áldozata vagyok: tegnap letöltöttem Ryo 7Up reklámját, erre ma a boltban kényszert éreztem, hogy 7Up-ot vegyek... Pedig nem szoktam. 

Hiányzik az én Shou-chanom... >.< De most már kibírom ezt a pár napot.

Holnap kezdődik a Sziget!

4 megjegyzés:

  1. Imádom!!! Üdvözöllek a klubban!
    Taeminért már hárman verekedhettek! :D (Nana, Nekohime, és Te...) Hajrá lányok, az én kedvencemet lehet békén hagyni~ :D
    <3

    VálaszTörlés
  2. Miért, ki a te kedvenced? :P
    Amúgy Taeminen kívül Minhóra is igényt tartok... de lehetőleg a régi hajával xD
    Jó lenne már egy meet, hogy megbeszélhessük az ilyen dolgokat :D <3

    VálaszTörlés
  3. Oh, yaayz~ *büszke magára* :'DD

    VálaszTörlés
  4. Először Minho tetszett, mert olyan magas :D, de utánna rájöttem, hogy Jonghyun az igazi! :D <3

    VálaszTörlés