2010. augusztus 31., kedd

pink party.

Múlt szerdán hosszú idő után végre újra lolimeetet tartottunk. Nagyon hiányzott már mindenki, jó volt újra találkozni a többiekkel. ^^ A dress-code pink volt, de sajnos a ruhásszekrényem a rózsaszín majmocskás felsőmön kívül nem sok ilyen színű ruhadarabbal tudott szolgálni, így hát felvettem azt a fehér karami alá. Ezen kívül rajtam volt az új macaronos Baby zokni, és a tökéletesen hozzáillő macaronos nyaklánc, amit Liától kaptam. ^^ Jó sokan voltunk, de sok jó loli kis helyen is elfér. :) Volt zenei vetélkedő, aminek a japán részében taroltunk, de sajnos a koreai zenék ismeretének hiányában a versenyt nem sikerült megnyerni. A végén pedig videodisco-t tartottunk, ahol óriásit tomboltunk, többek között a Luciferre. :)


Mert szeretés van. <3


És most mindenki: Lucifer-póz~

Ja igen, én voltam a kém, de senki nem jött rá. Hehe. ^^


5 megjegyzés:

  1. IMÁDOMAZTARÓZSASZÍNMAJMOSFELSŐŐŐŐŐŐŐŐT<3

    VálaszTörlés
  2. De te honnan tudtad, hogy te vagy a kém, ha Nana sem tudta? :D
    És miért C volt az alávésés a leveleden? O.o

    VálaszTörlés
  3. Mert nekem Gigi szólt, hogy én vagyok a kém :P De az első üzenetet nem én írtam, hanem Nekohime... Az utána következő üzenetekben már J (mint Jin) volt az aláírás :D

    VálaszTörlés
  4. luciferyaaaaayz <3 *konstruktív* :'DD

    VálaszTörlés