2011. június 14., kedd

27. nap ~ Tíz apróság, amit valószínűleg nem tudtok rólam

1. Általános iskolában borzasztóan béna voltam mindenféle sportban, és utáltam a tesiórákat, mert mindig az utolsók között választottak a csapatjátékokban. xD
2. Néha meglepődök azon, hogy szinte minden gimnazista barátnőm utálja az iskoláját, az osztályát, a tanárait... Én tizenkét évig ugyanabba a suliba jártam, és imádtam. Csodálatos emlékeim vannak róla <3
3. Nagyon szeretem a történelmet, sokáig akartam régész lenni.
4. A Jurassic Park hatására pedig paleontológus szerettem volna lenni.
5. Az első csókom körülbelül nyolc éves koromban esett meg azzal a fiúval, akivel "jártam". Attilának hívták, és az osztálytársam volt.
6. Ez nem igazán titok, de évekig hatalmas Tokio Hotel-fan voltam. Voltam a magyarországi koncertjükön is, és Essenben is, ahol tizenhét órán keresztül álltunk sorban a koncertre várva.
7. Kiskoromban nem ettem meg a paradicsomot és a tojást sem. Anyukám szerint azt mondtam, hogy akkor eszem meg őket, "ha majd anya leszek". :D
8. Egyszer amikor az a srác, akit kiszemeltem magamnak, összejött egy másik lánnyal, egy hónapig csak fekete cuccban jártam.
9. Nem volt még öt hónapnál hosszabb kapcsolatom. Nem is vagyok biztos benne, hogy valaha lesz.
10. Azért lakom apukámmal, mert egyszer annyira összevesztem anyával, hogy kidobott otthonról. Egy évig nem is beszéltünk egymással. Azóta persze kibékültünk, de sokkal jobban érzem magam apával.

~~~

3 megjegyzés:

  1. Biztos jó fej apukád lehet :)

    És szerintem a régészet nagyon jó hobbi lehet még, amikor egyszer majd úgy döntesz, hogy "na, most csak úgy spontán eljárnék egyetemre heccből tanulni valami izgalmasat" :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, apa nagyon jó fej, csak sajnos mostanában nagyon keveset látom, mert rengeteget dolgozik, plusz barátnője is van, így szinte soha nincs itthon :'D

    Lehet, hogy egyszer majd sor kerül rá, hogy régészetet tanuljak, addig meg beérem a történelmi könyvekkel :D

    VálaszTörlés
  3. Basszus!!ebben a bejegyzésben mintha magamat látnám.:'D

    VálaszTörlés