2011. június 5., vasárnap

19. nap ~ Mi rejtőzik a sminktáskámban?

Nos, először is, nem táskában tárolom a sminkcuccaimat, hanem egy régi fém sütisdobozban. Ezen kívül pedig hiába szoktam néha a pillanatnyi ihletem hatására különféle sminkszereket vásárolni, nem sminkelem magam. A korrektor jó barátom, arra szükségem van a ragyák eltüntetéséhez, plusz átlátszó szempillazselét használok, mert utálom, ahogyan a rendes szempillaspiráltól összeragadnak a pilláim. Ha bulizni megyek, fekete vagy ezüst szemceruzával esetleg kihúzom a szemem, de nagyjából ennyi. Van egy halom szájfényem is, de manapság sokkal szívesebben használok sima ajakápolót ahhoz, hogy a szám egy kicsit fényesebb legyen. Nem mondom, hogy nem kap el néha a vágy, hogy jó lenne kipróbálni egy-egy komolyabb sminket - pláne lolihoz -, de igazából nem érzem azt, hogy szükségem lenne rá. Nem azért, mert én olyan hú de szép vagyok smink nélkül is, de egyszerűen nem szeretném egy vakolatréteg mögé rejteni a fejem. 

Csalok, mert tegnap elmaradt a napi feladat, ugyanis színházban voltam, de ma kettőt csinálok, hogy ne maradjak le. ^^

~~~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése