2011. március 21., hétfő

a little bit of lolita.

Szégyen és gyalázat, hogy már vagy másfél hete nálam van a Tea Party cipellő, és én még nem tettem fel képet róla. Ezt most gyorsan pótolom is, és ezúton még egyszer köszönetet mondok Giginek, amiért megrendelte nekem. <3

Ezen kívül szintén Gigi jóvoltából gazdagabb lettem egy gyönyörű fehér Meta blúzzal is, így a wishlistemről két dolgot már kipipálhatok. 

Igazából egy ideje már tisztában vagyok azzal, hogy a gardróbom rendkívül hiányos, és ha most kezdenem el a felépítését, akkor már az elejétől sokkal tudatosabban állnék neki. Most már csak annyit tehetek, hogy próbálom szépen lassan pótolni a hiányosságokat. Mindenképpen szükségem van egy fekete blúzra, ami jó lenne, ha lecsatolható ujjú lenne, mert az mégiscsak nagyon praktikus. Úgyhogy valószínűleg a következő beszerzésem ez lesz. Alsószoknyám is csak egy van, és lássuk be, az sem a legjobb fajtájú Bodyline-os. Cipőből egészen jól állok, ha a fehér RHS és a rózsaszín teaparty mellé beszerzek egy feketét (lehetőleg az Ely által tervezett masnisat), akkor gyakorlatilag mindenhez lesz cipellőm. Zokniból sosem elég, abból bármilyen mennyiségben tudnék vásárolni. Bolerókat és kardigánokat szerencsére viszonylag könnyű beszerezni, nekem is van már egy-két offbrand darabom, amik a célnak tökéletesen megfelelnek. Szoknyából is kellene pár, olyanokat szeretnék, amiket casual stílushoz is tudnék hordani. Teljesen bele vagyok most szerelmesedve a fekete Sugary Carnival replikába, szóval ha esetleg valaki rendel Clobbáról, akkor nagyon szeretnék beszállni. *___*


Úgy döntöttem (elég fájdalmas döntés volt), hogy a fehér Baby karami JSK-t még felveszem a jubileumi meetre, viszont utána eladom, vagy elcserélem. Imádom, mert gyönyörű, és mert mégiscsak az első burandóm, de sajnos a fazonja nem igazán az én stílusom. Viszont biztosan van valahol egy lolita, akinek tökéletes lesz. ^^

Egyébként arra is rájöttem, hogy képtelen lennék elkötelezni magamat egy stílus mellett. Alapvetően leginkább a klasszikus dolgokat szeretem, de olyan gardróbot szeretnék, amiből mindig fel tudok öltözni a pillanatnyi hangulatomnak megfelelően. Ha sweetet akarok akkor is, ha éppen punkot, akkor is. Hosszú még az út odáig, de minden tőlem telhetőt meg fogok tenni. :D 

~~~

7 megjegyzés:

  1. Szia^^

    Bocsi, hogy itt zargatlak, csak azt szeretném megkérdezni, hogy érdekel-e még a blúz? Ha igen, akkor el tudom vinni meetre :).

    Cchan

    VálaszTörlés
  2. Nnnu, Clobbáról nekem is lenne mit, csak mindig várom a csoportos rendelést :D Lehet nekünk kéne csinálni egyet? :D

    Én kékben szeretném a szoknyát, meg végre a whislistes Cat Window-t, aw, Clobba jó hely!
    A Tea Patry pedig egyszerűen csuda aranyos! ^^

    VálaszTörlés
  3. A Tea Party meseszép! <3

    És megértem a gardróbos tervedet. Én nagyon hangulat ember vagyok alapon, de egyszerűen eddig ha lolitáról volt szó, a sweet (és bittersweet) mindig előrébb került, mint a más irányzatai (pedig a klasszikot is imádom). Remélem egyszer majd mindkettőnknek sikerül bővíteni a repertoárunkat :))

    VálaszTörlés
  4. Mi is szeretnénk majd rendelni Gigivel Clobbáról nemsokára. ^^
    Nagyon beleszerettem a teapartyba, az eddigi legkényelmesebb lolicipőm, és cuki is. ^^

    VálaszTörlés
  5. Április elején csinálok egy JanetStore-t, és utánna/közben csináljunk egy clobbát is, csak várjuk meg a fizetésemet, hogy legyen tőkém hozzá. Írjatok emailt hogy mit szeretnétek tutira... ^^

    VálaszTörlés
  6. Cchan, ha elhozod meetre a blúzt, szívesen felpróbálnám, hogy egyáltalán jó-e rám. :)

    Lyona, tökjó lenne, ha mindkettőnknek lenne ilyen szoknyája, összeöltözhetnénk. ^^

    Sugi, én is nagyon remélem, hogy sikerülni fog. Na de legyünk optimisták: úgy lesz és kész. :D Egyébként engem az utóbbi időben leginkább a bittersweet vonz.. ^^

    Nekohime, Gigi, addig még gyűjtögetek én is pénzt, és ha lesz csoportos rendelés, akkor a szoknyát (meg a hozzáillő masnit) biztosan megrendelem... Meg talán egy-két zoknit is :D

    VálaszTörlés
  7. Én is beszeretnék szállni, ha rendeltek, egy cukorkás cutsew-val. ^^ Csak még nem tudom mindig milyen színűvel. XD

    VálaszTörlés