2011. március 1., kedd

doramák.

Úgy döntöttem, csinálok magamnak egy listát azokról a doramákról, amiket láttam, és azokról, amiket mindenképpen meg szeretnék nézni - mert ilyenből rengeteg van -, így talán könnyebben kiigazodom a sok néznivalón.

Befejezett:

Gokusen 2
Yukan Club 
Anego
Tatta Hitotsu no Koi
Nobuta wo Produce
Yamato Nadeshiko Shichi Henge
Dragon Zakura
My Girl
Dance Drill  
Waraeru Koi wa Shitakunai 
Code Blue  
Code Blue SP
Code Blue 2
Shounen wa Tori ni Natta 
1 litre of Tears
Sensei wa Erai!
Hidarime Tantei Eye SP
Hidarime Tantei Eye 
Furuhata Chugakusei SP
One Pound Gospel
Koishite Akuma
Princess Princess D
Scrap Teacher
Ryuusei no Kizuna
Orthros no Inu 
Buzzer Beat
Atashinchi no Danshi
Honey and Clover

Folyamatban:

Inu wo Kau to Iu Koto
Troubleman
 
Kurosagi - valamiért félbemaradt, és még nem néztem végig
Kami no Shizuku - egyszer majd ezt is befejezem
Sapuri - akármennyire szeretem Kamét, ezt nem bírtam végignézni

Tervezett:

14 Sai no Haha
15 Sai no Blues
JOKER
Last Friends
Liar Game
My Boss My Hero
Nodame Cantabile
Ohitorisama
Rescue
Tantei Gakuen Q
The Quiz Show

~~~

1 megjegyzés:

  1. Eleinte én is így tartottam számon a doramáimat, de aztán átláthatatlan lett a lista... :'D ezt az oldalt ismered? http://mydramalist.info/ ha netán neked is sok lenne itt, hasznos :'D

    VálaszTörlés