2010. december 11., szombat

karácsonyi lolimeet~

Múlt szombaton tartottuk a lolitakarácsonyt, kicsit talán korán, de ez volt a legoptimálisabb időpont a legtöbbek számára. Elég sokan gyűltünk össze a Gólemben, és nagyon jól éreztem magam. Krampusz Úr ismét kisorsolta, hogy ki kinek vesz ajándékot, de persze azon kívül is voltak meglepetések bőven. Az eredeti szabályok szerint megint csak Szenteste bonthattuk volna ki az ajándékokat, de miután Gigi szinte mindenkivel kibonttatta ott helyben a csomagját, a többi meglepi is gyorsan kibontásra került. Komolyan mondom, majdnem elsírtam magam, amikor a csomagomból előkerült az a Hattyúk Tava zokni a Babytől, amit hónapokkal ezelőtt kinéztem magamnak! Ezúton is hatalmas ölelés és köszönet érte Giginek! <3 A Secret Santám Nekohime volt, akitől kaptam egy, a zoknihoz illő gyűrűt, egy Hello Kitty-s szájfényt, egy arcmasszírozó kefét és egy karkötőt. A többi ajándékért is nagy köszönet mindenkinek, aki gondolt rám, mindennek nagyon örültem, és remélem, az én apróságaim is örömet szereznek azoknak, akik kapták. És talán nem bírtam kivárni a Szentestét a csomagocskáimmal, viszont amint hazaértem, elraktam mindent egy kis zacskóba, hogy aztán majd a fa alá tehessem egyben az összeset, és addig nem is használok semmit közülük, hiszen hivatalosan még nincs karácsony. :)
Egyébként véleményem szerint sokkal jobb volt így kibontani az ajándékokat, hiszen mindenki helyben meg tudta köszönni, amiket kapott, és szerintem nagyon kedves és felemelő látvány volt a sok egymást ölelgető és együtt örömködő loli. <3

Itt van egykupacon minden, amit csak kaptam. ^^

 A póz~

Charlie angyalai. xD

Píííszu~

Szívecskénk Lianival. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése