2010. december 15., szerda

birthday post.

Ha az ember negyed évszázados lesz, önkéntelenül is számvetést készít arról, mit tett abban a huszonöt évben, amióta a világon van. Eleinte arra jutottam, semmit. Nem írtam könyvet, nem utaztam körül a Földet, még csak diplomát sem szereztem, és a világot sem váltottam meg, pedig tervben volt. Azután elgondolkoztam: a kisebb dolgok is milyen sokat érhetnek. Szereztem és elveszítettem barátokat, tomboltam önkívületben egy imádott zenére, láttam helyeket, amikre mindig vágytam, csaltam mosolyt mások arcára, simogattam zsiráfot, futottam szembe a széllel, eláztam az esőben, és hópelyhek ültek a hajamon. Úsztam a tengerben, építettem hóembert, átvirrasztottam éjszakákat, és láttam vörösen izzó naplementét. Öltöztem fel szép ruhába, hogy mindenki megbámuljon az utcán, vártam tizenhét órát egy koncert kezdetére, megmásztam az Eiffel-tornyot, és hajóztam a Szajnán. Vigasztaltam meg síró kisgyereket, könyvek százait olvastam el, írtam verset, ültem teveháton. Rengeteget nevettem és sírtam, és millió álmot álmodtam. Mert erről szól az élet.

Köszönöm mindenkinek, aki gondolt rám ezen a napon, boldog vagyok, hogy ennyi barátom van, és boldog vagyok, hogy találkozhattam ma azzal, aki fontos nekem. <3


Ezt az angyalkát Mitsutól kaptam, sajnos élőben nem tudta megszerezni, de remélem, dolgozik az ügyön. ^^

3 megjegyzés: