2012. július 29., vasárnap

~~~

Meg kell válnom a lolita gardróbom egy részétől. Borzasztóan elszomorít a dolog, hiszen minden egyes darab a szívemhez nőtt, de áldozatokat kell hoznom. Albérletbe költözni nem olcsó mulatság, és jelenleg máshogyan nem telne rá... Ígéretet tettem magamnak, hogy amint lesz egy rendes, jól fizető munkám, újra elkezdem a gardróbom építését, és pótolok minden hiányzó darabot. 

Változóban van az életem. Hiába szeretem a kalandokat, az életkörülményeim változását mindig is rosszul viseltem, és bizonytalanná tesz a jelenlegi helyzet.

1 megjegyzés:

  1. Drága Yume, én szívből sok kitartást kívánok neked, a nehéz döntésekhez, és az elhatározásokhoz is.

    Végül mindig minden rendben lesz. Ha nincsenek rendben a dolgok, az csak azt jelenti, hogy az még nem a történet vége.

    <3

    VálaszTörlés