2012. június 21., csütörtök

mert élek még.

Még mindig nem az igazi. Nem is lehetek nyugodt, amíg néhány dolog nem rendeződik körülöttem és bennem. De vannak azért jobb napok. Mint például a mai.


 

Ezt a finomságot hozta ebédre Bandi bácsi, a futár apáék étterméből ^^

Aztán pedig jött a postás, és valami olyat hozott, amire egyáltalán nem számítottam még:


Hmm~ Mi lehet benne? ^^


Múlt kedden találtam egl-en ezt a cipellőt, ami az álomcipőm volt már ezer éve... Nem volt annyi pénzem, ezért kértem a lánytól egy rövid payment plant, az összeg felét kifizettem neki aznap, a másik felére pedig ma küldte az invoice-t... És még mielőtt elküldtem volna a pénzt, már itt volt a cipő! 


Gyönyörű, kifogástalan állapotban van, és ami a legfontosabb, jó a lábamra! A lolita cipőkkel eddig nem igazán volt szerencsém, most is féltem kicsit tőle, bár az LL-es Baby csizma jó a lábamra, dehát nem lehettem biztos benne. 



Tökéletes és kényelmes ^^ Imádom <3

~~~

Valamelyik este ültem a gépnél, és hirtelen valami motoszkálást látok a lámpánál... Odanézek, hát ez a dög mászik felém az íróasztalon o.O


Összefostam magam ahogy kell, de persze okos kislányként nem ám lecsaptam, amikor még elérhető közelségben volt, hanem lefényképeztem :'D Az icipici pók meg fogta magát, és eltűnt, én meg utána alig mertem elaludni, nehogy előmásszon valahonnan, és álmomban megegyen ^^"

~~~


<333

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a cipőd!! Tudod már, hogy mihez veszed fel? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? *____* Szerintem nagyjából mindegyik ruhámhoz jó, de a legjobban azt várom hogy a Fantastic Dollyval vehessem fel ^^

      Törlés
  2. Mintha csak magamat olvastam volna a pókos dologgal kapcsolatban. XD

    VálaszTörlés