2012. március 15., csütörtök

wishlist IV.

Jelen pillanatban a Merry Making Party a legnagyobb kedvencem :)
Imádnám belőle a szoknyát és a JSK-t is, a kedvencem belőle a navy és a fehér, de ez az a print, amelyikből bármelyik színt elfogadnám. Rengetegféleképpen lehetne koordinálni, tele vagyok ötletekkel :)



A következő szoknya, ami borzasztóan tetszik, a Back Frill Pearl az Angelic Prettytől. Amilyen egyszerű és szolid, annyira szép és elegáns. És imádom a színét ^^


Szükségem lenne végre egy fekete blúzra is, valami ilyesmi fazont szeretnék:


A legfontosabb végre egy normális alsószoknya lenne, a Classical Puppets-től szeretném ezt:


Ez nem igazán létszükséglet, de szerelmes vagyok ebbe a cipőbe ^^


Ezt a JSK-t is imádom, egyszerűen nekem van kitalálva, úgy érzem <3


Nagyon szeretném végre megvenni a zoknit a Night Fairy Fantasia szoknyámhoz:


Szükségem van egy Angelic Pretty táskára, lehetőleg a Sugar Hearts vagy a Decoration Dream pónis táskájára :)



Szeretnék néhány parka-t vagy hoodie-t is. Ez például nagyon tetszik:


És hát a legnagyobb kedvenc és vágyálom sohasem változik:


3 megjegyzés:

  1. Én is beleszerettem abba a cipőbe!!! =*__*=

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye milyen gyönyörű? *____* Egyébként valószínűleg rohadt kényelmetlen lehet, de még azt is elviselném, mert annyira jó <3

      Törlés
    2. Én is valahogy így vagyok vele... =D Meg én félnék, hogy letörik a szíves sarka... XD

      Törlés