2011. november 27., vasárnap

2. Tíz dolog, amit imádok a karácsonyban

1. A családi hagyományokat. A legtöbb dolog kiskorom óta nem változott, ugyanúgy zajlanak a dolgok, és ez megnyugtató és biztonságot adó.
2. A finom ételeket és a rengeteg sütit.
3. Az illatokat. Fenyő, méz, fahéj, narancs, vanília, szegfűszeg, forralt bor...
4. A fényfüzéreket az utcákon, és a kivilágított karácsonyfákat az ablakokban. Amikor kicsi voltam, a mamáméktól hazafelé mindig számoltam, hogy hány fát látok :)
5. Az ajándékokat. Most őszintén, ki nem? :D De nem csak kapni, hanem adni is szeretek, és nagyon jó érzés, ha örülnek annak, amit tőlem kapnak.
6. A karácsonyi dalokat. A suliban mindig benne voltam a kórusban, és ilyentájt mindig rengeteg helyen felléptünk, és a mai napig emlékszem szinte az összes dal szövegére.
7. Azt is szeretem, amikor a barátaimmal ünnepelhetek, ez persze más, mint a családi karácsony, de ugyanolyan jó :)
8. Hogy szépen ki lehet öltözni az ünnepekre, az utóbbi években persze loliban voltam. 
9. A sok teendőt, a fa díszítését, a sütitsütést, az ajándékcsomagolást...
10. És persze a várakozás izgalmát :3

~~~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése