2010. szeptember 27., hétfő

lolimeet a szekrényen túl.

Szombaton ismét lolimeetet tartottunk, ezúttal egy új helyen, a Siriusban. Adódtak kisebb bonyodalmak, szóval nem valószínű, hogy újra igénybevennénk a vendégszeretüket. Nem voltunk túl sokan, és a hely elrendezéséből is adódott, hogy ezúttal inkább a kiscsoportos beszélgetések domináltak: én főként Mitsuval és Yakaiival töltöttem az időt a felső szinten. Felavattam az új szoknyámat. ^^ Gyönyörű élőben, még sokkal szebb, mint képen volt, pedig már a BodyLine honlapján beleszerettem. Elvileg apától kapom névnapomra, amint odaadja az árát. xD
Néhány kép: <3









3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett a szoknyád. =) BodyLine-on szemeztem vele, de úgy voltam vele, élőben vagy sokkal jobban fest, vagy sokkal rosszabbul, ezért kicsit féltem, hogy milyen lehet. =) Te megmutattad, hogy nagyon szuper szoknya, úgyhogy rögtön meséltem is a Páromnak róla. Olyan darab, ami neki is megmaradt az emlékei közt. =) Jó választás volt szerintem. =)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, szerintem is gyönyörű a szoknya, bár én már a BodyLine honlapján látva is beleszerettem, de tény, hogy felvéve még sokkal jobb. ^^ Ez is bizonyítja, hogy nem csak a burando ruhák lehetnek szépek, néha esélyt kell adni a többinek is. :D (pláne ha nincs soook-sokezer forintod burandóra xD)

    VálaszTörlés
  3. Aw, és neked van piros! Nekem már csak narancs maradt, bár kb. nem tudtam volna dönteni a színek között amúgy sem...
    Mondjuk a kékről aztán láttam rendes képet, és valami csodaszép, tengerszínű... *_*
    Ez a szoknya valami hipertuti, tényleg. És nagyon csinin áll rajtad! :)

    VálaszTörlés